ЗАВДАННЯ ЛІЦЕЮ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
ОСВІТНІ:
v забезпечення реалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
ОРГАНІЗАЦІЙНІ:
v створення індивідуальних проектів, програм, комплексних планів, самовдосконалення через організацію навчального процесу;
МЕТОДИЧНО-КАДРОВІ:
v залучення педагогів до формування нового педагогічного мислення (прагнення до постійного оновлення знань, творчого пошуку),зорієнтованого на особистість учнів;
УПРАВЛІНСЬКІ:
v управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу;
ВИХОВНІ:
v відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:
Ø упровадження в навчальну практику інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки;
Ø побудова оптимальної моделі управління школою на нових концептуальних умовах;
Ø забезпечення наступності між дошкільною системою виховання та початковим навчанням дітей шестирічного віку;
Ø забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів;
Ø організація успішного навчання без перевантажень;
Ø упровадження традиційних нестандартних систем і методик навчання;
Ø посилення особистісно орієнтованої направленості освіти;
Ø удосконалення системи роботи школи щодо збереження і зміцнення здоров`я дітей;
Ø виховання духовно і фізично здорового покоління.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
забезпечення оптимального використання реальних можливостей навчального закладу;
досягнення відповідності змісту і форм роботи інтересам і запитам школярів;
задоволеність учнів і батьків роботою школи;
формування людини з новою ментальністю, яка усвідомлює саму себе, свою роль у суспільстві, є високодуховною,
адаптованою до життя і праці в ХХІ столітті, має активну громадянську та професійну позицію, здатна до
навчання впродовж всього життя, дбає про збереження та зміцнення свого здоров’я
Коментарi