•Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом.

•Учням , які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя.

•Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те , що цей етап неминуче пов'язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим.

•Упродовж одного – трьох місяців триває процес адаптації.

•У цей період відбуваються зміни у психіці дитини, трансформуються установлені життєві поняття, розвивається теоретичне мислення, пам'ять і сприйняття стають осмисленими.

•Якщо в початковій школі діти тільки ознайомлювалися з навчальною діяльністю, то в середній – опановують основи самостійних форм роботи, активніше розвивають пізнавальну інтелектуальну сферу.

Деякі проблеми

•Багато нових вчителів.

•Незвичний розклад.

•Багато нових кабінетів.

•Новий класний керівник.

•Проблеми з старшокласниками.

•Високий темп роботи.

•Великий об'єм робіт в класі та збільшений об'єм домашнього завдання.

•Різні, інколи суперечливі, вимоги педагогів.

•Послаблений або зовсім відсутній контроль.

•Необхідність на кожному уроці прилаштовуватися до своєрідних особливостей темпу, особливостей мови різних вчителів.

•Несамостійність в роботі з текстами.

•Низький рівень розвитку мови.

•Слабкий розвиток навиків самостійної роботи.

•Особливості підліткового віку.

Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.